DIANAS LIV

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

lite om min dotter matilda

Av Diana Virdhage - 28 februari 2012 11:49

hej igen den här gången tänkte jag berätta lite om min dotter matilda som är 12år som betyder så mycket för mig  jag kom ihåg när jag blev gravid jag va så lycklig för jag hade gått några missfall innan matilda så jag sken som en sol fast jag mådde skit dåligt i 9 månader   sen fick jag matilda 4 veckor för tidigt o en hemsk förlossning på 24 tim men gud vad glad jag var när jag fick en liten tjej jag kan inte förklara denna glädje hennes pappa jag levde ihop med då va mycket lycklig över denna söta tjej:))idag är hon 12 år o börjar komma in i puberteten jobbigt för henne att utvecklas lite svår att skoja med ibland o små tjurig o skäller på oss ibland men det går över fort  men väldigt go o duktig framför allt skolan som jag är väldigt stolt över henne  jag är så glad att vi har kommit varandra så nära pga av all familje problem som hon o jag har haft ett helvete om man få säga så  men idag mår jag bra men lite jobbigt för matilda för hon har ingen kontakt med sin riktiga pappa men niclas stöttar verkligen upp henne med allt han skämmer bort henne jätte mycket han köper allt till henne som hon vill ha men han vill ju inte ta över pappa rollen för hon har sitt riktiga pappa!! kvar men niclas finns där för henne så länge hon vill:))det är ganska svårt för honom att kunna prata med en flicka som börjar blir vuxen han brukar säga jag vet inte hur jag ska va för att hon inte ska bli sur o ledsen o det är inte lätt för någon av oss,men vi gör det bästa för henne så hon mår bra i jalla fall   jag älskar henne så mycket...min lilla goa tjej  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana Virdhage - 10 april 2012 12:35

hej hej jag har inte skrivit på ett tag nu ..nu har påsk helgen gått o det har varit helt underbart att bara få va ledig o ta det lungt fast vi håller på med mycket hemma just nu har lite projekt på gång vi ska bygga ny balkong o trappräcken o sätta ...

Av Diana Virdhage - 16 mars 2012 13:28

hej alla då var det fredag igen veckorna bara rusar iväg o man ser  o känner att det börjar bli vår  o det känns i ögon o näsa j-vla pollen veckan började inte så bra för mig kände att jag va skit trött ont i magen o måde illa jag orkade knappt jobba...

Av Diana Virdhage - 13 mars 2012 13:11

hej alla då var det tisdag en seg jädrans sådan men vädret är ju helt underbart igår var jag på mammografi jag är så glad att jag har gjort det har bara gått o grubblat över denna skit men det var ju inte så farligt kändes bara lite konstigt när någo...

Av Diana Virdhage - 9 mars 2012 11:06

hej alla jag kan inte fatta att det är fredag så skönt veckan har varit så tung på något vis men det är för att man inte mår riktigt bra  har varit väldigt trött o har fått massor av utslag  på kroppen som kliat på nätterna så man har ju inte sovit s...

Av Diana Virdhage - 6 mars 2012 12:07

hej då var det tisdag o e dag nämre helgen:))veckorna går fort snart  är vår så härligt att kunna vara ute lite mera. idag träffade jag en kvinna på jobbet som har presis skilt sig pga olyckliga omständigheter hon berättade att alla hennes vänner har...

Presentation


Hallådär!
Jag är en 43-årig kvinna som bor i Småland. Jag älskar min familj. Jag bor ute på landet med endel djur.. Hoppas ni vill följa mig i min vardag! /Diana

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards