DIANAS LIV

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

skönt att det är fredag

Av Diana Virdhage - 16 mars 2012 13:28

hej alla då var det fredag igen veckorna bara rusar iväg o man ser  o känner att det börjar bli vår  o det känns i ögon o näsa j-vla pollen veckan började inte så bra för mig kände att jag va skit trött ont i magen o måde illa jag orkade knappt jobba kämpade ända fram till torsdag då jag kräktes på morgon o fick va hemma ringde till läkaren då hade jag fått fel medecin så jag hade fått biverkningar av den så jag fick lägga den medesamma o idag mår jag lite bättre i jalla fall fast inte 100 men tar väll ett par dagar innan det går ur kroppen ,nog tjatat om det inte roligt för andra o läsa hur jag mår jämt haha jag har ju varit hemma hela dagen idag så jag har försökt greja lite i jalla fall så man får lite mysstämning till kvällen jag hatar o ha smutsigt omkring mig.. o det är väll  en yrkesskada  man har o ärv efter min morsa..tänkte jag skulle göra varmsmörgåstårta till kvällen låter väll gott o en god sallad o något gott att dricka till det måste ju känna att  det är fredag äsch det får bli lite godis med det är ju så mycket tjat om man ska äta nyttigt o motionera hela tiden så man blir ju bara deppig o höra skiten så därför unna vi oss lite gott  o njuter av det goda i livet   hoppas alla få en riktigt mysig fredag/diana

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana Virdhage - 10 april 2012 12:35

hej hej jag har inte skrivit på ett tag nu ..nu har påsk helgen gått o det har varit helt underbart att bara få va ledig o ta det lungt fast vi håller på med mycket hemma just nu har lite projekt på gång vi ska bygga ny balkong o trappräcken o sätta ...

Av Diana Virdhage - 13 mars 2012 13:11

hej alla då var det tisdag en seg jädrans sådan men vädret är ju helt underbart igår var jag på mammografi jag är så glad att jag har gjort det har bara gått o grubblat över denna skit men det var ju inte så farligt kändes bara lite konstigt när någo...

Av Diana Virdhage - 9 mars 2012 11:06

hej alla jag kan inte fatta att det är fredag så skönt veckan har varit så tung på något vis men det är för att man inte mår riktigt bra  har varit väldigt trött o har fått massor av utslag  på kroppen som kliat på nätterna så man har ju inte sovit s...

Av Diana Virdhage - 6 mars 2012 12:07

hej då var det tisdag o e dag nämre helgen:))veckorna går fort snart  är vår så härligt att kunna vara ute lite mera. idag träffade jag en kvinna på jobbet som har presis skilt sig pga olyckliga omständigheter hon berättade att alla hennes vänner har...

Av Diana Virdhage - 5 mars 2012 17:56

hej det var ett tag sedan man var inne på bloggen hinner inte att skriva så mycket men tänkte försöka att få lite tid nu att göra det idag är det måndag o jag hatar måndagar vet egentligen inte varför :)har inte sovit så mycket i natt niclas har haft...

Presentation


Hallådär!
Jag är en 43-årig kvinna som bor i Småland. Jag älskar min familj. Jag bor ute på landet med endel djur.. Hoppas ni vill följa mig i min vardag! /Diana

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards