DIANAS LIV

Alla inlägg under april 2012

Av Diana Virdhage - 10 april 2012 12:35

hej hej jag har inte skrivit på ett tag nu ..nu har påsk helgen gått o det har varit helt underbart att bara få va ledig o ta det lungt fast vi håller på med mycket hemma just nu har lite projekt på gång vi ska bygga ny balkong o trappräcken o sätta upp lite markiser tänkte vi   alltid roligt att få lite fint hemma sen har vi kört bort mossa fy sjutton vad många säckar det blev helt otroligt vad det växer fort men nu är det gjort i jalla fall  det är så mycket man vill göra o köpa men man ska orka o ha pengar med man måste ju ha lite över till semestern med. i år hade vi tänk oss att tälta vi har kollat på ett sånt fint tält som vi tänker köpa vi har haft sån otur i 2 år nu med regn vi vill inte boka upp någon stuga i år förra sommaren var vi på bornholm i 5 dagar bodde på ett jätte fint hotell med havsutsikt men det regnade i alla dagar o nu snackar jag om mycket regn det var översvämningar överrallt men  det var en vacker ö  om det hade varit sol men fy vad besvikna vi var vi hade önskat sol så man hade kunnat va lite vid havet men det sket sig så det var mest shopping o äta o spela spel gissa om jag var glad när vi fick åka hem  så i år blir det tält semester då kan man planera in själv när det blir fint väder:)))nää nu får man jobba lite sen får man gå hem för den dagen kram på er alla som vill läsa lite om min vardag  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallådär!
Jag är en 43-årig kvinna som bor i Småland. Jag älskar min familj. Jag bor ute på landet med endel djur.. Hoppas ni vill följa mig i min vardag! /Diana

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards